پوست صورت هر شخص ممکن است در طول زندگی به دلایلی نظیر تغذیه نامناسب، استرس، آفتاب سوختگی یا حتی اصلاح صورت دچار جوش، لک یا آلودگی شود؛ فیشیال صورت روشی است که می‌تواند تا حدود زیادی صدمات وارد شده را ترمیم کند.

 فیشیال صورت در حقیقت روش درمانی است که در طی آن با استفاده از بخار آب و ماسک‌های درمانی متنوع، جوش‌های سرسیاه خارج شده و پوست پاکسازی می‌شود، پوست‌های مرده صورت لایه برداری می‌شوند و به دلیل وجود ماسک‌های متفاوت و بخار آب، پوست آبرسانی و تغذیه می‌شود. تمام این مراحل و اتفاقات در انتها منجر به برخورداری از پوستی جوان‌تر و سالم‌تر از قبل می‌شود.

اگر شما همه جز آن دسته از افرادی هستید که با پاکسازی و جوانسازی پوست در خانه به پوستی شاداب و سالم دست پیدا نکرده اید، بهتر است که روش درمانی که اخیرا خانم های زیادی از آن استقبال کرده اند و تمایلات خود را نسبت بدان نشان داده اند را انتخاب کنید. یکی از این روش های لایه برداری پوست صورت که هیچ گونه عوارضی از آن ثبت نشده است، فیشیال صورت می باشد که متناسب با هر نوع پوست صورت می باشد

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال چیست؟ فیشال صورت نوعی درمان پوستی، پاکسازی، لایه برداری، آب رسانی عمقی به شمار می آید که اقدام به پاکسازی و بستن منافذ باز صورت می کند. همچنین سلول های مرده پوست را بیرون می کشد و با یک ماسک معمولی شروع به درمان می نماید. اگر می خواهید که نتیجه مطلوب و ایده آل کسب شود بهتر است که این فرآیند را در چند مرحله برای جوانسازی و تغذیه پوست، انجام نمایید تا باعث شود پوست سالم تر و جوان تر به نظر برسد. همچنین تمیز کردن و استراحت دادن درست با یک ماساژ، بسیار در کلاژن سازی پوست صورت کمک می کند

پاکساز تخصص پوست

فیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟

سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار می‌گیرند. وظیفه سلول‌های مرده محافظت از پوست است و در اصل باید گفت این سلول‌ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده و سلول‌های جدیدتری را جایگزین آنها می‌کند. به همین دلیل این سلول‌های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند.

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می‌شود. تنها به 1حدود ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوان‌تر برسید.

فیشیال یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند.

نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه 1 ساعتی، می‌تواند بسیاری از مشکلات پوستی، مانند جوش‌های سرسیاه یا کومودن را از بین ببرد. به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر می خواهید پوستی سالم و بی عیب و نقص داشته باشید، شناخت نوع پوست امری ضروری است. در واقع  شناخت انواع پوست به شما این امکان را می دهد که محصولات مناسب را انتخاب کنید و بهترین رژیم مراقبت از پوست را که نتیجه عالی برای پوستتان به ارمغان می آورد را دنبال کنید. متخصصان انواع پوست را به دسته های: خشک، چرب، مختلط، معمولی، مستعد آکنه و حساس تقسیم می کنند و روش های ساده ای را برای تعیین نوع پوست در نظر گرفته اند.

شناخت آناتومی پوست انسان

همان طور که می دانید، تمام قسمت های بدن از پوست تشکیل شده تا آن را از عوامل آسیب رسان بیرونی محفوظ دارد. مو، ناخن، غدد عرق و غدد چربی نیز از ضمائم پوست هستند. معمولا پوست آقایان از خانم ها ضخیم تر است. در خانم ها اما، ضخامت چربی زیر پوست بیشتر می باشد.

پاکساز تخصص پوست

شناخت آناتومی پوست بدن انسان

16درصد از حجم بدن ما از پوست تشکیل شده است. علاوه بر این، هشت درصد وزن بدن را این عضو تشکیل می دهد. پوست از سه لایه اپیدرم که در میان پوست یا درم قرار دارد، درم که درلایه میانی قرار گرفته و هیپودرم که درون پوست قرار دارد و به چربی زیر پوستی نیر مشهور است، تشکیل می شود.

ضخامت پوست بین 1.4 تا 4 میلی متر است که ضخیم ترین آن را می توان در کف پا و نازک ترین را در ناحیه پلک مشاهده کرد. پوست وظایف مختلفی را در بدن به عهده دارد که از جمله آن ها می توان به تولید ویتامین دی اشاره کرد. بدین صورت که ماده ای در بدن موجود است که در صورت برخورد با اشعه ماورای بنفش خورشید، در بدن تولید ویتامین دی می کند

پوستلایه اپیدرم پوست

سطحی ترین لایه پوست، اپیدرم نام دارد که خود از لایه های مختلفی تشکیل شده است. عمقی ترین لایه اپیدرم، لایه بازال نام دارد که محل زایش سلول های پوستی بوده و به همین آن را زایا می نامند. سلول های پوستی لایه زایا از طریق تقسیم سلولی ظرف مدت زمان یک روز متولد شده و به یک لایه بالاتر منتقل می شود.

همانطور که همه ما می دانیم، پوست همانند سد در مقابل هجوم میکروب ها عمل می کند. ما این امکان را داریم که پیام های عاطفی را به وسیله پوست منتقل کنیم.

لایه درم پوست

درم در زیر اپیدرم واقع شده و به وسیله یک غشاء از آن جدا می شود. این لایه برخلاف اپیدرم، ساختار لایه لایه نداشته و به نوعی محل تغذیه آن به حساب می آید. لایه درم دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی است که دلیل آن وجود رشته های کلاژن و الاستین ذکر شده است. کلاژن، فراوان ترین رشته فیبری تشکیل دهنده در لایه درم است؛ تا جایی که 85 درصد از وزن خشک درم را به خود اختصاص داده است. الاستین یکی دیگر از پروتئین های فیبری تشکیل دهنده در درم است. با این که الاستین تنها 2 درصد از کل پروتئین های درم را تشکیل می دهد، یکی از مهم ترین عوامل کشسانی و انعطاف پذیری پوست محسوب می شود.

لایه هیپودرم پوست

هیپودرم را نمی توان بخشی از پوست محسوب کرد. این لایه بافت زیرین درم است که نقش به سزایی در ثبات و محافظت از عناصر زیر آن دارد. هیپودرم محل ذخیره چربی است و پوست را به ماهیچه یا استخوان متصل می کند. از آن جایی که لایه هیپودرم دارای مقادیر بالایی از سلول چربی است، دارای ضخامت متغیری نیز می باشد. وظیفه اساسی این لایه، چسباندن پوست به اندام های زیرین است. این لایه حاوی رگ های خونی بزرگ می باشد. شریان های بزرگ هیپودرم در حد فاصل درم و هیپودرم شبکه ای را به نام شبکه جلدی به وجود می آورند که انشعابات آن ها درم و شاختمان های موجود در هیپودرم را تغذیه می نماید

چرا شناخت انواع پوست امری ضروری است؟

هر نوع پوست به محصولات مراقبتی ویژه‌ای نیاز دارد و هر کدام از انواع پوست با توجه به ویژگی‌هایی که دارند به محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف، واکنش متفاوتی نشان می‌دهند؛ پس شناخت نوع پوست و رفع صحیح نیازهای آن بخش مهمی از مراقبت پوست به شمار می‌رود، همچنین استفاده از محصولاتی که مناسب پوست نباشند موجب بروز عوارضی جدی می‌شوند.

به‌طور کلی، آگاهی از نوع پوست، نیازهای خاص آن و شناخت راهکارهای صحیح مراقبت از پوست امری ضروری است تا به کمک آن بتوانید بهترین نتیجه را به‌دست آورید

انواع پوست صورت:

متخصصان، انواع پوست را معمولاً به پنج دسته اصلی: نرمال، خشک، چرب، مختلط و حساس تقسیم می‌کنند. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب به روش های شناخت انواع پوست صورت بپردازیم.

 پوست نرمال

پوست نرمال نه خیلی چرب و نه خیلی خشک است. چراکه تولید چربی و pH آن متعادل و گردش خون خوبی دارد. نشانه‌های ظاهری یک پوست نرمال شامل موارد زیر است:

بافت صاف و نرم

منافذ ظریف

بدون حساسیت پوستی

بدون لکه

نبود چین‌وچروک و یا به تعداد کم

حتی برای یک پوست نرمال نیز نیاز است که شما اصول مراقبت از پوست را به صورت روتین انجام دهید. این اصول عبارتند از:

 آبرسانی:

اگر در طول روز به اندازه کافی آب ننوشید، ممکن است پوست شما خشک و پوسته‌پوسته شود. همچنین این مساله می‌تواند منجر به تولید بیش از حد چربی پوست شود.

استفاده از ضدآفتاب:

ضدآفتاب برای حفظ سلامت پوست ضروری است. قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب می‌تواند پوست شما را خشک کند و باعث ایجاد چین‌وچروک و لکه‌های تیره شود. برای جلوگیری از گرفتگی منافذ پوست، ضدآفتاب بدون چربی استفاده کنید.

استفاده از مرطوب‌کننده: مرطوب‌کننده‌ها برای هر نوع پوستی ضروری هستند. آن‌ها پوست را مرطوب نگه می‌دارند و از تولید بیش از حد چربی پوست جلوگیری می‌کنند.

پاک کردن آرایش خود قبل از خواب: آرایش می‌تواند منافذ پوست را مسدود کرده و منجر به شکستگی آن شود.

شستشو صورت قبل از خواب:

حتی اگر آرایش نمی‌کنید، هر شب قبل از خواب صورت خود را بشویید. زیرا آلودگی و باکتری‌های موجود در محیط باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند.

 پوست چرب

اصولا پوست چرب به کمک ظاهر چرب خود، به علت تولید بیش از حد چربی پوست (سبوم)، شناسایی می‌شود. این نوع پوست مستعد انواع آکنه است. نشانه‌های ظاهری یک پوست چرب شامل موارد زیر است:

ظاهر چرب

منافذ باز یا بزرگ

مستعد چین‌ و چروک

به یکی از دلایل زیر پوست شما چرب است:

تغییرات هورمونیک: عدم تعادل هورمونی در دوران بلوغ یا بارداری می‌تواند منجر به چرب شدن پوست شود.

آب‌وهوا: اگر در یک محیط مرطوب یا گرم زندگی می‌کنید، احتمالاً پوست شما چربی بیشتری تولید می‌کند.

ژنتیک: آیا اعضای نزدیک خانواده شما نیز پوست چربی دارند؟

منافذ بزرگ پوست: منافذ بزرگ تمایل به تولید سبوم بیشتری دارند.

لایه‌برداری بیش از حد و یا استفاده از صابون‌های شدیدا قلیایی: هر دو می‌توانند تولید سبوم را تحریک کنند.

اصول روتین مراقبت از پوست‌های چرب عبارت است از:

 استفاده منظم از مرطوب‌کننده: مرطوب نگه داشتن پوست باعث جلوگیری از تولید بیش از حد سبوم می‌شود.

آبرسانی: به اندازه کافی آب بنوشید تا پوست شما مرطوب بماند. این کار از تولید چربی اضافی پوست شما جلوگیری می‌کند.

شستشو صورت روزی دو بار: صورت خود را دو بار در روز بشویید تا آلودگی‌ها و باکتری‌هایی که ممکن است منافذ پوست شما را مسدود کنند از بین بروند. یادتان باشد که شستشوی بیش از حد می‌تواند چربی‌های لازم را از روی پوست شما پاک کند و منجر به ایجاد پوستی حساس همراه با آکنه بیشتر شود.

پوست خشک

کمبود رطوبت در پوست می‌تواند باعث پوسته‌پوسته شدن و ظاهر خشن آن شود. به این نوع پوست، خشک گفته می‌شود. نشانه‌های ظاهری یک پوست خشک شامل موارد زیر است:

 بافت ناهموار

خارش و قرمزی

احساس کشش و سفتی پوست

طبق تجربه، به یکی از دلایل زیر پوست شما خشک است:

ژنتیک: احتمالا چون اعضای خانواده شما پوست خشکی دارند، شما نیز چنین شرایطی دارید.

فصل: خشکی پوست بیشتر در آب‌وهوای خشک و در فصل زمستان به دلیل کمبود رطوبت دیده می‌شود.

حمام زیاد و طولانی: اگر ساعات طولانی را زیر دوش می‌گذرانید، این کار باعث از بین رفتن چربی طبیعی پوست می‌شود.

سن: با افزایش سن، تولید سبوم در پوست شما کاهش می‌یابد.

اصول روتین مراقبت از پوست‌های خشک عبارت است از:

 به طور مرتب پوست خود را مرطوب کنید تا نرم و لطیف شود.

وقت زیادی را در زیر دوش نگذرانید و پس از آن به آرامی خود را خشک کنید.

آب زیادی بنوشید.

از دستگاه بخور مرطوب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست استفاده کنید.

برای جلوگیری از کم‌آبی پوست، از ضدآفتاب استفاده کنید.

پوست خشک اگرچه قابل درمان است، اما گاهی با اگزما شدید همراه است که در این شرایط حتما باید به پزشک مراجعه کرد

درمان جای جوش
جای جوش

پوست مختلط

پوست مختلط ترکیبی از پوست چرب و پوست خشک است. معمولا در این نوع پوست، روی پیشانی و بینی چرب و گونه‌ها خشک هستند. نشانه‌های ظاهری یک پوست مختلط شامل موارد زیر است:

چین‌وچروک فقط در پیشانی، چانه و بینی

گونه‌های حساس و خشک

پیشانی و بینی چرب

معمولا به یکی از دلایل زیر پوست شما مختلط است:

ژنتیک: سابقه خانوادگی در این مساله موثر است.

محصولات مصرفی: گاهی محصولات نامناسب می‌توانند باعث تغییر نوع پوست شوند و به تولید بیش از حد سبوم در منطقه پیشانی و بینی کمک کنند.

آب‌وهوا: بسته به تغییر آب‌وهوا، ممکن است تغییری در نوع پوست خود مشاهده کنید. به عنوان مثال، تابستان‌ها ممکن است پوست شما چرب شود و در ماه‌های زمستان پوست شما احساس خشکی کند.

اصول روتین مراقبت از پوست‌های مختلط عبارت است از:

استفاده از شوینده‌ها:

اگر پوست مختلطی دارید، منافذ موجود در پیشانی و بینی از بقیه نواحی بزرگتر و تولید چربی بیشتر است. به همین دلیل استفاده از شوینده‌های ملایم توصیه می‌شود.

لایه‌برداری به آرامی و هر چند وقت یکبار:

این کار می‌تواند چربی‌های اضافی در پیشانی و بینی شما را از بین ببرد.

استفاده از ضدآفتاب:

اگر پوست مختلطی دارید، یک کرم ضدآفتاب بدون چربی انتخاب کنید.

استفاده از محصولات بدون چربی: در هر صورت باید از محصولات آرایشی یا مراقبت از پوست بدون چربی استفاده کنید.

پاکسازی پوست
پاکسازی پوست

پوست حساس

اگر پوست شما به غذاهای پرادویه و یا به محصولات جدید واکنش نشان می‌دهد، ممکن است پوست حساسی داشته باشید. نشانه‌های ظاهری یک پوست حساس شامل موارد زیر است:

احساس خارش و سفتی

بافت ناهموار

تابستان‌ها چرب می‌شود

زمستان‌ها خشک می‌شود

بعد از حمام آب گرم قرمز می‌شود

هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ احساس خارش دارد

اصول روتین مراقبت از پوست‌های حساس عبارت است از:

تست محصولات قبل از مصرف: انجام این کار برای جلوگیری از بروز واکنش پوستی لازم است. بدون آزمایش یک محصول روی دست خود، از آن استفاده نکنید. ۲۴ ساعت صبر کنید و اگر پوست شما به آن واکنشی نشان نداد، می‌توانید آن را مصرف کنید.

عدم تغییر روال عادی مراقبت از پوست: یک شوینده، مرطوب‌کننده و ضدآفتاب ملایم بخرید. بیش از این محصولات دیگری را مصرف نکنید.

عدم اعتماد سریع به محصولات دارای برچسب ضد آلرژی: محصولاتی که ادعا می‌کنند “ضد آلرژی” هستند لزوماً مناسب شما نیستند. قبل از استفاده از این محصولات، آن‌ها را طی ۲۴ ساعت تست کنید.

فیشیال روشی جدید و نسبتا نوظهور برای پاکسازی صورت به شمار می آید، که شما به کمک آن می توانید پوست خود را از هرگونه آلودگی خارجی پاک کنید، فیشیال نیاز هر پوستی به شمار می آید، چون در این روش تلفیقی تمامی آن چیزی که پوست شما احتیاج دارد، تامین می شود.

اگر از مشکلات پوستی مختلف رنج می برید و به دنبال داشتن پوستی شفاف و بلوری هستید، حتما فیشیال صورت را انجام دهید، در این شیوه شما می توانید منافذ خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید و حتی سلول های مرده پوست را از بین ببرید، در سایه فیشیال رویای شادابی و جوانسازی پوست به واقعیت تبدیل می شود.

فیشیال یکی از روش های غیر تهاجمی برای احیای پوست و همچنین از بین بردن هرگونه آلودگی در قسمت های مختلف می باشد، شما به کمک فیشیال می توانید پوست خود را شاداب و درخشان تر کنید، در سایه فیشیال تمامی سلول های مرده پوست از بین رفته و در نهایت پوست شما تا چندین درجه روشن می شود، شما هرگونه عارضه پوستی مزمن نظیر جوش صورت، لکه های قهوه ای و حتی ترک های پوستی را به کمک فیشیال برای همیشه می توانید ریشه کنید.

تکنیک های اجرایی در فیشیال صورت به صورت پله ای هستند و در مرحله اول معمولا پوست جهت پاکسازی آماده می شود، در مرحله دوم پوست از آلودگی های خارجی تخلیه شده، سپس روند درمان آغاز می شود، در فیشیال صورت اسکین کر باید نهایت دقت خود را به خرج دهد، تا بدون آسیب به پوست به بهترین روش فیشیال را انجام دهد، به واسطه فیشیال پوستی به نرمی گلبرگ گل های بهاری خواهید داشت

فیشیال صورت چگونه انجام می شود؟

متقاضی در ابتدا باید برای انتخاب دکتر پوست پرس و جو نماید و به مرکز و یا متخصص خوب مراجعه کند سپس با معاینه و بررسی پوست و انتظارات خود را گفته تا جای هیچ گونه ابهام و پرسش وجود نداشته باشد

کربوکسی تراپی

فیشیال تخصصی:

شما برای انجام فیشیال به صورت تخصصی باید مجموعه ای معتبر و شناخته شده ای را انتخاب کنید، در فیشیال تخصصی لایه برداری پوست به شیوه ای اصولی انجام می شود و حتی به کمک به روزترین دستگاه های پاکسازی صورت اقدام به تخلیه ۱۰۰ درصدی آلودگی ها می کنند، این دستگاه چند کاره به تحریک پوست و تولید کلاژن بیشتر آن نیز کمک کرده و آبرسانی عمیق پوستی را انجام می دهد.

اگر فیشیال تخصصی به صورت اصولی انجام نشود، منجر به آسیب به پوست خواهد شد، اسکین کر بر اساس وضعیت پوستی کلاینت باید بهترین متد را به کار بگیرد

فواید پاکسازی پوست

انواع پاکسازی پوست فوایدی برای ما دارند یکی از آن ها پاکسازی فشیال است که در ابتدا درمانگر شما نوع پوستتان را تشخیص می‌دهد و می‌داند چه باید انجام دهد تا پوست شما در بهترین حالت ممکن قرار بگیرد. او با استفاده از بخار برای باز کردن منافذ پوست و پاکسازی کامل آن استفاده می‌کند

فایده اول از فواید فیشیال: پاکسازی و لایه برداری پوست.

پاکسازی و فشیال پوست در شش مرحله انجام می‌شود:

پاکسازی

بخاردهی

لایه برداری

استخراج

ماساژ صورت

ماسک صورت و کرم

پاکسازی:

اابتدا از یک شیر پاک کن استفاده می ‌شود. مقداری از آن را بر روی صورت ماساژ داده ، پس از گذشت چند ثانیه مواد آرایشی از صورت جدا خواهد شد. سپس با یک پد صورت را تمیز میکنیم . اگر از میسلارواتر استفاده  شود ، پد را به محلول آغشته نموده و روی صورت میکشیم ؛ این کار را تا جایی ادامه میدهیم  که پد بعد از کشیده شدن روی صورت، تمیز شود. برای تمیز کردن آرایش چشم، لازم است پد آغشته به میسلار را حدودا پنج ثانیه روی چشم نگه داشته؛ سپس آن را بکشید. بهتر است پاک کردن آرایش صورت از چشم آغاز شود و بعد از پاک کردن صورت، هرگز همان پد را روی صورت کشیده نمیشود .

پس از این که مواد آرایشی و آلودگی کاملا از سطح پوست پاک شد، وقت استفاده از یک کلینزرمناسب فرا رسیده است.. . حال بهتر است صورت را به مدت یک دقیقه و با حرکات دورانی و آهسته، با کلینزر ماساژ دهید. با توجه به جهت رویش موی صورت، سعی میشود  حرکات دورانی که روی پوست انجام می ‌شود  رو به بالا باشد. این ‌کار سبب پاکسازی عمیق ‌تر منافذ صورت می گردد.در نهایت جهت تمیز کردن صورت از حوله ی تمیز نم دار استفاده میکنیم .

 فواید شستشوی دو مرحله ای پوست یا دابل کلینز:

ااستفاده از شوینده به تنهایی به جهت پاکسازی آلودگی و مواد آرایشی از روی پوست کافی نمی باشد؛ چرا که یک شوینده ی استاندارد، قدرت پاک ‌کنندگی همه ی لایه‌ ها را از روی پوست نخواهد داشت. برای درک بهتر این مسئله یک ظرف را در زمان شست و شو تصور نمایید؛ اگر روی ظرف، غذا چسبیده باشد؛ نمی‌توان کثیفی را با مایع ظرفشویی به درستی شست. مرحله ی اول پاکسازی، جدا کردن لایه ‌های خشک شده از روی ظرف می باشد.

سه قدم پاک کردن صورت با میسلارواتر و یا شیرپاک کن، شست و شوی صورت با یک کلینزر مناسب و استفاده از تونر، اساس یک فیشال صحیح و حرفه ای می باشد . هنگامی که صورت شما به درستی پاک شود، پوست بستری مناسب و آماده به جهت استفاده از محصولات درمانی کابین می باشد.همچنین  شستشوی دو مرحله ای یا دابل کلینز یک روش مناسب برای تمیز کردن روزانه ی پوست میباشد گر بخواهیم به جهت پاکسازی تنها از یک شوینده کمک بگیریم، باید بارها صورت را با آب و شوینده بشوییم تا لایه ‌های چربی و میکاپ از روی آن پاک گردد. این کار علاوه بر سخت بودن، سبب خشکی شدید پوست و عوارضی مثل اگزما و چروک دورچشم نیز می ‌شود..

یادآوری:

استفاده از تونر یکی از مراحل انجام فشیال است که اغلب به منظور تنظیم سطح PH پوست خصوصا بعد از شستشوی صورت با شوینده استفاده می شود. زیرا ممکن است  شوینده های باعث بر هم خوردن تعادل PH می شوند. اما امروزه که بیشتر شوینده های صورت در محصولات کابین ، با فرمول متعادل و ملایم تری تولید می شوند، تونرها نیز بیشتر برای مراقبت از پوست و بهبود شرایط آن مورد استفاده قرار می گیرند. به طوری که برخی از آن ها خواص آبرسانی و جوانسازی، کنترل کننده چربی، ضد جوش، ضد منافذ باز، ضد لک و … دارند. علاوه بر این مزایا، باید گفت که تونر پس از تمیز کردن صورت و قبل از مصرف سرم و کرم ها استفاده می شود تا پوست را برای جذب بیشتر مواد مغذی آماده سازد. همچنین باقی مانده مواد آرایشی و آلودگی های منافذ را از بین برده و پوست را به صورت عمیق تری تمیز می کند.. تونرها با ایجاد یک لایه محافظ بر روی پوست آن را در برابر ناخالصی ها مقاوم می سازند. از این رو برای انواع پوست ها خصوصا پوست های مستعد آکنه بسیار مفید می باشند. همچنین نباید فراموش شود برای هر نوع پوست ،از تونرهای مخصوص  به همان پوست ک  دارای PH مناسبی هستند، استفاده شود.

بخاردهی:

مرحله دوم ریلکسیشن خوبی برای پوست شماست. پوست برای پاکسازی عمقی و لایه برداری سطحی آماده می‌شود. با بخاردهی منافذ پوست باز شده و جوش های زیر پوستی تخلیه می‌شوند

آیا بخور در پاکساری پوست منسوخ شده است؟

در پاکسازی حرفه ای پوست ، بخور دادن یک اصل ضروری است . بخور  دادن مزایای متعددی در بهبود روند پاکسازی پوست دارد ، اما منافذ باز شده جز مطلوبی در روند پاکسازی پوست نیست.

واقعیت این است که منافذ باز و بسته نمی شوند زیرا آنها ماهیچه نیستند. در واقع ، آنها ریه های بزرگترین عضو بدن ، یعنی  پوست هستند. آنچه باعث می شود منافذ بزرگتر و قابل مشاهده تر شود ، لایه برداری ناشی از برداشت سلول های مرده پوست است. بنابراین هنگامی که تمام آلودگی ها از منافذ پاک می شوند ، آنها کوچکتر دیده می شوند.

در هنگام استفاده از بخور در طول پاکسازی پوست چه اتفاقی می افتد؟

بخور برای نرم کردن پوست استفاده می شود تا عمل استخراج آلودگی آسان تر انجام شود و و درد کمتری بروز یابد. این کار باعث بزرگ شدن منافذ نمی شود. در واقع بخور با ایجاد رطوبت در پوست یک کانال جاذب برای جذب مواد مغذی ایجاد می کند. آنزیم ها ، اسیدها و رتینوئیدها وقتی بر  پوست تازه بخور دیده استفاده می شوند ، کارایی بالایی دارند. ، به این دلیل که پوست مرطوب شده بیشتر این مواد را جذب می کند نه به این دلیل که منافذ بازتر هستند. از سوی دیگر بخور دادن باعث افزایش جریان خون به منظور بهبود گردش خون می شود و باعث تسهیل در انتقال مواد مغذی و اکسیژن به سلول های پوستی برای ترمیم و تولید کلاژن سالم می شود.

برای کلاینت های دچار آکنه ، بخور دادن بسیار مفید است. در این حالت ترشحات سبوم و سلول های مرده از منافذ تخلیه و روند بهبودی آکنه تسریع می شود بنابراین لایه برداری و پاکسازی پوست به طور عمیق انجام می شود که در نهایت باعث می شود منافذ کوچکتر دیده شوند).

تمام تایپ های پوستی می توانند از بخور استفاده کنند. پوست خشک هیدراته و چرب. پوست چرب روشن می شود. پوست آسیب دیده تسکین می یابد. با این وجود،هنگام استفاده از بخور تنظیم درجه حرارت ، فاصله و زمان لازم برای هر کلاینت برای جلوگیری از تحریک بیش از حد یا تحریک پوست بسیار مهم است بخور به رفع احتقان سینوس کمک کند. همچنین می توان با افزودن گیاهان معطر به بخار ، آرامش بیشتری را ایجاد کرد و این از مزایای ثانویه استفاده از بخور در طول پاکسازی حرفه ایی است

پاکساز تخصص پوست

لایه برداری:

لایه‌برداری سومین مرحله فیشیال صورت است که با استفاده از کرم لایه‌بردار ، پیلینگ های آنزیمی و اسکراب انجام می‌شود. در این مرحله سلول‌های مرده از روی پوست برداشته می‌شود   .بعد از آماده شدن پوست با بخاردهی، پوست شما توسط روش های مختلف لایه برداری می‌شود. در این مرحله سلول های شاخی سطح پوست از بین می‌روند که به لطیف شدن پوست کمک می‌کند و به آن حالت مخملی می‌دهد

پوست بدن پیوسته در حال بازسازی است. به عبارت دیگر، هر سی  روز یکبار، سلول‌های مرده، از سطح پوست جدا می‌شوند و جای خود را به سلول‌های جدیدتر و جوان‌تر می‌دهند. اگر این فرایند به طور کامل اتفاق نیفتد، شاهد پوسته پوسته شدن، کدر شدن و زبر شدن پوست خواهیم بود و اینجا همان جایی است که پای پیلینگ یا لایه برداری پوست به میان می‌آید. با استفاده از انواع لایه بردار پوست در یک فشیال حرفه ای  می‌توانید شادابی و طراوت را به صورت خود بازگردانید و مشکلات پوستی خود را برطرف کنید

لایه برداری پوست چیست؟

گفتیم که به طور طبیعی، سلول‌های جدید پوست جایگزین سلول‌های مرده می‌شوند، اما گاهی توان پوست برای این جایگزینی کافی نیست. به عنوان مثال، با افزایش سن، قدرت کلاژن‌سازی پوست کم می‌شود و برای دفع سلول‌های مرده، نیاز به یک عامل خارجی است. این عامل خارجی همان فرایند لایه برداری است که انواع مختلفی دارد. در ادامه، با انواع لایه بردار پوست و نحوه استفاده از هر یک، آشنا می‌شوید.

انواع لایه بردار پوست

پیلینگ یا لایه برداری پوست به 3 روش کلی انجام می‌شود. انتخاب هر یک از این روش‌ها، بستگی به هدف شما از لایه برداری ،نوع درمان پوست و نظر پزشک متخصص دارد.

لایه برداری شیمیایی

لایه برداری فیزیکی

لایه برداری پوست با لیزر

لایه برداری شیمیایی و فیزیکی، قابل اجرا هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

لایه برداری پوست به روش شیمیایی و کلینیکی

در این روش، معمولا از رتینول‌، اسیدهای ضعیف و آنزیم‌هایی برای لایه برداری پوست استفاده می‌شود. اما بسته به اینکه غلظت این مواد چقدر باشد و چه مدتی روی پوست بمانند، لایه برداری شیمیایی هم به سه دسته، سطحی، متوسط و عمیق تقسیم می‌شود

تفاوت میان پیلینگ آنزیمی و شیمیایی

برخلاف لایه‌برداری شیمیایی که از مواد شیمیایی مانند آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) یا بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌کند، در پیلینگ آنزیمی از آنزیم‌های طبیعی موجود در میوه‌ها و سبزیجات استفاده می‌شود.

بعضی از انواع متداول لایه بردارهای شیمیایی عبارتند از:

لایه بردار آنزیمی کدو حلوایی

لایه بردار آرایشی اسید لاکتیک 40%

لایه بردار 25% اسید ماندلیک

ژل لایه بردار اسید سالیسیلیک 20%

ژل لایه بردار اسید گلیکولیک 30%

لایه بردار پوست 14% جسنر

لایه برداری پوست به روش فیزیکی و کلینیکی

لایه برداری فیزیکی و کلینیکی، در برخی آرایشگاه‌ها هم انجام می‌شود، اما توصیه می‌کنیم برای اطمینان از سلامت و بهداشت وسایل مورد استفاده، به کلینیک‌های تخصصی و زیر نظر پزشک  مراجعه کنید. دو روش متداول برای این کار وجود دارد که عبارتند از:

میکرودرم ابریژن

این روش که کاملا غیرتهاجمی و امن است، با دستگاه میکرودرم انجام می‌شود. این دستگاه به کمک کریستال‌های بسیار ریز و یا نوک الماسی، کار لایه برداری را انجام می‌دهد. استفاده از این روش برای تمام تیپ‌های پوستی مناسب است و می‌تواند در از بین بردن بعضی لکه‌های پوستی و صاف و یکدست کردن بافت پوست، موثر باشد.

هیدرودرم ابریژن

این روش، جدیدترین نوع میکرودرم ابریژن است. در این روش، بدون استفاده از کریستال و تنها با ماساژ پوست، سلول‌های مرده و فرسوده جدا می‌شوند. پس از آن، با استفاده از یک سرم آنتی‌اکسیدانی، می‌توان پوست را آبرسانی و بافت‌های آسیب دیده آن را ترمیم کرد. میزان اثربخشی درمان در این روش، بسیار چشمگیر است.

لایه برداری پوست با لیزر

لیزر‌درمانی، از بهترین و موثرترین روش‌های بازسازی و جوانسازی پوست است. این روش حتما باید در کلینیک مجهز و تحت‌ نظر پزشک متخصص انجام شود. از لیزر‌درمانی می‌توان برای درمان بعضی بیماری‌های پوستی مانند همانژیوم و ماه گرفتگی استفاده کرد. به علاوه، این روش، اسکارهای مختلف، برخی لک‌های پوستی مثل کک ومک، لکه‌های قهوه‌ای و همچنین، زخم‌های برجسته و کلوئید را هم بهبود می‌بخشد. لیزردرمانی به دو روش تخریبی و غیر تخریبی انجام می‌شود

در این قسمت سعی کردیم اطلاعاتی جامع درباره انواع لایه بردار پوست ارائه دهیم. البته توجه داشته باشید که هر پوستی برای لایه برداری مناسب نیست.تشخیص استفاده از نوع لایه بردار بر عهده پزشک متخصص یا اسکین تراپ حرفه ای می باشد  اگر روی پوست خود زخم، عفونت یا حتی تبخال دارید، برای انجام فشیال یا  لایه برداری دست نگه دارید و صبر کنید تا التهابات پوستی شما فروکش کنند. پس از لایه بردای هم از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، خودداری کنید

استخراج:

در این مرحله پس از استفاده از لایه دار بردارهای مناسب پوست ، پاکسازی عمقی ایجاد می‌شود و جوش های صورت ،الودگی ها و کومدون ها آماده تخلیه شدن هستند کومدون‌ها منافذی هستند که با چربی و سلول‌های مرده پوست، مسدود شده‌اند. این منافذ باعث ایجاد جوش‌های سفید و سر سیاه بر روی پوست می‎شوند. مرحله استخراج کومدون‌، این منافذ را حذف کرده و از ایجاد جوش جلوگیری می‎کند. استخراج کومدون‌ با یک ابزار مخصوص انجام می‎شود که “تیرکمدون”نام دارد  و دقت بسیار بالایی می‌خواهد. اگر این کار  به درستی انجام نشود، باعث قرمزی و کبودی صورت شده و حتی ممکن است با درد همراه باشد. به همین دلیل فیشیال پوست باید توسط افراد ماهر و آموزش دیده انجام شودجهت تمیز کردن منافذ از آلودگی ها و سموم از دستگاه اسکرابر استفاده می شود .

اسکرابر صورت، دستگاهی است که از امواج صوتی که با لرزشی آرام همراه است، استفاده می کند تا تمام آلودگی ها و سموم مزاحم و سلول های مرده ی منافذ را از روی پوستتان حذف کند و از بین ببرد. در واقع با شل کردن مواد زائد و سلول های مرده از طریق امواج صوتی، همه آن ها را به سمت بیرون می برد و به راحتی آن ها را از میان می برد.

این دستگاه لایه برداری پوست شما را به صورت عمقی و سطحی انجام می دهد. همچنین به وسیله یونیزه کردن پوست، آن را وادار به کلاژن سازی و جوانسازی بیش تر خواهد کرد. از دیگر مزیت های استفاده از اسکرابر به موارد زیر میتوتن اشاره کرد:

1) لایه برداری سطحی برای از بین بردن لایه سطحی و حذف پوست های مرده.

2) لایه برداری عمقی برای افرادی که پوست های نا صافی دارند و با لایه برداری عمقی می خواهند از شر آکنه های خود خلاص شوند.

3) جوان سازی و کلاژن سازی پوست

4) کمک به سفت تر شدن پوست و حذف چین و چروک های سطحی و تا حدودی عمقی

5) جذب محصولات مراقبتی را افزایش می دهد و آن را جوان تر از قبل می کند

ماساژ صورت:

بعد از پاکسازی، پوست مجددا باید ریلکس و آرام شود. این کار ها با روغن و کرم های مخصوص انجام می‌شود و این کار خون رسانی به پوست صورت را افزایش می‌دهد و همینطور چین و چروک های ناشی از افزایش سن را کاهش می‌دهد

یکی از مهمترین فواید ماساژ صورت ، از بین بردن تاثیرات منفی هورمونی، آلودگی هوا و همچنین استرس های زندگی روزمره است که همگی آنها بر سلامتی پوست صورت شما، تاثیراتی مخرب دارند. ، از مهمترین مزایای ماساژ صورت می توان به از بین بردن این مشکلات در کنار ایجاد احساس آرامش اشاره کرد.

طبق تحقیق علمی مجله­ ی Biomedical Research ماساژ صورت می تواند اعصاب سیمپاتیک این بخش را فعال کرده که نتیجه­ی آن، کاهش سطح استرس و افزایش مود مثبت و انرژی شما است. جالب است بدانید در صورت شما صدها نقطه ­ی فشار و عصبی مختلف وجود دارد که هر کدام از آنها به یکی از اعصاب ارگان های حیاتی شما متصل است. به همین علت در هنگام دریافت ماساژ صورت، این ارگان ها پاسخ مثبتی به این فشار از خود نشان داده و علاوه بر شفافیت پوست، شما آرامشی عمومی در بدنتان احساس می کنید.

در طول یک فرآیند استاندارد ماساژ و فیشال صورت، پوست شما از آلودگی های محیطی به طور کامل پاک شده و این موضوعی است که به سختی می توان در خانه به آن دست یافت. شاید ساده ترین جمله در رابطه با مزایای ماساژ صورت این باشد که بگوییم : تمامی ارگان های بدن به ورزش نیاز دارند و این سبک از ماساژ، ورزش صورت شما است انجام منظم ماساژ صورت و دریافت خدمات فیشال می تواند فرآیند بازسازی سلول های پوست را سرعت بخشد. از مهمترین مزایای ماساژ صورت می توان به جوان تر ماندن پوست این ناحیه اشاره کرد.

 یکی از مهمترین فواید ماساژ صورت، گردش خون  است. با انجام منظم ماساژ صورت و خدمات فیشال شما می توانید گردش خون را در این ناحیه افزایش داده که منجر به تغذیه ­ی بهتر سلول ها از اکسیژن و مواد مغذی می گردد. این امر باعث می شود تا شما صورتی با پوست شفاف تر و سلامت تر داشته باشد..

در مرحله  اخر با توجه به نوع پوست و نیاز پوست  ،از ماسک ها و سرم های صورت برای هیدراته و ابرسانی عمقی پوست استفاده شده ، همچنین با جذب سرم های روشن کننده ،ویتامین ها، انتی اکنه ها پوست تغذیه شده و باعث روشن شدن برطرف شدن لک و شفافیت صورت میشود . در این مرحله از ضد آفتاب و تونرها  نیزبرای تنظیم PH پوست و شفافیت پوستی استفاده خواهد شد.

ماسک آرام بخش سوتینگ اکلادو Soothing gel mask

ماسک 2

ماسک تسکین دهنده از لاین آبرسانی عمیق اکلادو  برای تسکین دادن انواع پوست ، خصوصا پوست های حساس و مستعد و یا دارای آکنه می باشد. این ماسک با دارا بودن عصاره های گیاهی طبیعی، پوست حساس را که به دلیل استرس و محرک های خارجی آسیب می بیند، تسکین داده و آفتاب سوختگی شدید را کنترل می کند. در کنار آبرسانی بسیار قوی، چربی پوست را کنترل و به درمان و پیشگیری از بروز آکنه و جوش کمک می کند.

ویژگی‌ها:

مرطوب کننده: خاصیت مرطوب کنندگی بالا

تسکین دهنده: پوست حساس را تسکین می دهد و به بهبود درمان و همچنین پیشگیری از بروز آکنه کمک می کند.

هیالرونیک اسید: هیالورونیک اسید از پوست در برابر از دست دادن رطوبت محافظت می کند و یک لایه محافظ روی پوست ایجاد  می کند.

محتویات اصلی ماسک آرام بخش سوتینگ اکلادو:

هیالورونیک اسید و آلژین : محافظت از پوست

آلانتویین و هیدراکتین آر: مرطوب کننده

عصاره های مختلف گیاهی: آرامش دهنده پوست

عصاره ریشه شیرین بیان: تغذیه کننده قوی

کرم ماساژ رطوبت رسان و روشن کننده اکلادو Shining moisture massage cream

ماسک

کرم ماساژی قابل استفاده برای پوست های حساس و مستعد آکنه که با دارا بودن عصاره چای سبز ، هیالورونیک اسید و عصارع بابونه به مرطوب کردن پوست می پردازد.

بر خلاف سایر کرم ماساژهای عادی که چرب هستند، این کرم ماساژ روشن کننده و مرطوب کننده اکلادو که از محتویات طبیعی ساخته شده پوست را تحریک نمی کند.

همچنین بافت منحصر به فرد این محصول که مشابه آن در هیچ محصول دیگری یافت نمی شود

این محصول با آب‌رسانی به لایه‌های داخلی پوست، خشکی پوست را که بسیار آزار دهنده است، از بین می‌برد و تا چندین ساعت به طور مؤثر پوست را مرطوب نگه می‌دارد. ازاین‌رو برای پوست‌های خشک، یک محصول مراقبتی منحصر به فرد است.

کاربرد و فوایدها:

افزایش گردش خون پوست صورت

شل کردن ماهیچه‌های صورت

کاهش پف صورت

درخشندگی پوست

ترکیبات اصلی:

عصاره چای سبز

هیالورونیک اسید

ماسک اکسیژن اکلادو Oxygen bubble mask

ماسک اکسیژن

این محصول اکسیژن رسان، برترین انتخاب برای احیای پوست های کدر ، خسته ، خشک و زبر می باشد.

یک ماسک بی رقیب در زمینه اکسیژن رسانی.

حباب های کوچک و غنی اکسیژن به پاکسازی سلول های مرده پوست و سایر موارد مضر کمک می کند ، در حالی که سولفور و عصاره های گیاهی متنوع ، پوست را تغذیه کرده و باعث روشنی و درخشندگی آن می شوند.

این محصول با رطوبت رسانی فوق العاده قوی، مناسب انواع پوست به جز پوست های دچار آکنه فعال می باشد.

مناسب پوست های : حساس ، خشک ، کدر ، تیره ، زبر و خشن و پوستی که خاصیت الاستیسیته ی خود را از دست داده است.

محتویات اصلی ماسک اکسیژن اکلادو:

عصاره گیاه آب قاشقی و دی متیل سولفون: احیا و شاداب سازی

عصاره دانه سویا تخمیر شده : آبرسانی

عصاره بید: روشن کردن پوست

عصاره خرفه پرپهن : محافظت از پوست

ویژگی‌های ماسک اکسیژن اکلادو:

رطوبت رسان

روشن کننده پوست های تیره

احیا کننده پوست های خسته

پاک کننده ضایعات پوستی

کمک به برداشته شدن سلول های مرده پوست

مناسب انواع پوست

مورد استفاده حرفه ای در مراکز پوستی و به عنوان هوم کر در منزل می باشد.

ماسک کانتور پیل آف چشم (پلی فنول چای)  eye mask

ماسک دور چشم

ماسک‌ پیل-آف کانتور چشم به دلیل توانایی منحصر به فرد در زمینه کاهش خطوط و لیفتینگ اطراف چشم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مواد اولیه موثر و با کیفیت*: ماسک‌ چای پیل-آف کانتور چشم ترکیبی از مواد مناسب برای منطقه حساس چشم، از جمله مواد آرام‌بخش و مرطوب‌کننده را دارا می‌باشند از جمله نشاسته برنج و کلاژن هیدرولیزه شده.

طبیعت پیل-آف•: برخلاف ماسک‌های سنتی، این محصولات به یک لایه‌ی قابل برداشت خشک تبدیل می‌شوند که به راحتی از روی پوست جدا شده و در این هنگام آسیبی به آن وارد نمی‌کنند.

فواید استفاده از آن:

  • خنکی و آرامش بخشی
  • مرطوب‌سازی و تغذیه
  • کاهش خطوط ریز
  • اثر روشن‌کنندگی
  • لیفتینگ

خواص کانتور پلی فنول چای:

  • ضد پیری و شاداب کننده
  • ضد پف زیر چشم
  • برطرف کننده حلقه سیاه دور چشم
  • آنتی اکسیدان

کرم پوست حساس:

کرم مرطوب کننده

کرم پوست حساس آنوبیس یک محصول از انوبیس است که برای پوست‌های حساس، نرم، واکنش‌پذیر و خاص طراحی شده است. از واکنش‌های ناخواسته پوست حساس جلوگیری کرده و آرامبخش است. این محصول از خشکی، پوست‌های متقاطع، قرمزی و یا حساسیت پوست جلوگیری می‌کند.

مزایای استفاده از کرم پوست حساس:

کرم پوست حساس آنوبیس هیچگونه محرک الکلی ندارد. الکل، سولفات، مواد نگهدارنده، رنگ یا عطر درون آن استفاده نشده است. دلیل اصلی تحریک و آلرژی پوست همین موارد هستند. این به عنوان تسکین دهنده و مرطوب کننده برای پوست‌های حساس شناخته شده است. به راحتی می‌تواند پوست شما را رطوبت رسانی کند تحریک و درد آن را تسکین دهد. به عبارتی خاصیت درمانی دارد و می‌تواند تاثیرات مثبت بسیار زیادی بر روی پوست داشته باشد که البته باید به مدت ۶ هفته صبر کنید تا نتایج مطلوب را به دست بیاورید. این کرم به عنوان یک نرم کننده و التیام بخش برای کاهش التهابات پوستی، آتوپیک، اگزما و پسوریاسیس استفاده می‌شود. این کرم نرم کننده در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست شما مقاومت می‌کند و باعث تسکین پوست و روند ترمیم و بازسازی پوست می‌شود.

ضد جوش

این محصول برای درمان اسکارهای ناشی از آکنه، جوش، چین و چروک وپوست چرب، لکه های پیری و موارد دیگر استفاده می شود،به طور موثر منطقه تحریک شده را تسکین می دهد و با عادی سازی تولید چربی های پوستی صورت صاف تری به شما می دهد. همچنین دارای اثر ضد عفونی کننده بر روی آکنه و جوش های پوستی است.

ویژگی های استفاده از  ضد جوش دکتر اسکین :

درمان اسکارهای ناشی از آکنه جوش، چین و چروک، لکه های پیری لکه های تیره، کک و مک، ملاسما/هیپرپیگمانتاسیون

 صافی وشادابی پوست

جوان سازی پوست

روشن کننده

 استفاده نشده، بدون آسیب

جهت استفاده روزانه

قابل استفاده در بازوها، سینه، صورت، پاها، تمام بدن

حاوی عصاره گیاهان، ویتامین C

آمپول روشن کننده و سفید کننده پوست دکتر اسکین محصولی از این برند Herbal Skin Doctor بوده که ظاهر لک ها و کک و مک را کاهش داده و همچنین رنگ پوست روشن تری ایجاد می‌نماید. این محصول مانع تشکیل پیگمنت های پوستی شده و از بروز لک‌های پوستی نیز جلوگیری میکند. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و میتوانید از آن برای روشن کردن و سفیدسازی نواحی نظیر صورت و گردن استفاده نمایید.

از جمله مهمترین خصوصیات محصول آمپول روشن کننده پوست اسکین دکتر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

به کاهش چشمگیر کک و مک و لک‌های پوستی کمک میکند

در روشن شدن تاثیر بسزایی خواهد داشت

خاصیت ارتجاعی و الاسیسیته پوست را افزایش داده و به شاداب شدن پوست کمک میکند

آمپول روشن کننده پوست دکتر اسکین Herbal با آبرسانی و رطوبت‌رسانی به پوست، به افزایش شادابی پوست کمک خواهد کرد

آرگی ماسک همان ماسک خاک رس سفید انوبیس می‌باشد که برای پوست‌های چرب تولید شده است. این ماسک بافتی کرمی دارد و برای استفاده تخصصی  مناسب است. می‌توانید به عنوان کنترل کننده چربی پوست و یا پاک کننده عمیق منافذ از آن استفاده نمایید. این ماسک به شما کمک می‌کند تا رطوبت کامل پوست را حفظ کنید و به رفع آلودگی روی پوست هم کمک می‌کند.

ماسک صورت

ارگی ماسک پوست چرب آنوبیس در باز شدن منافذ پوستی، پاکسازی پوست و از بین بردن چربی‌های اضافی پوست بسیار موثر است. همینطور می‌تواند به درمان جوش، جوش سرسیاه و سرسفید که به دلیل بسته شدن منافذ پوستی ایجاد می‌شوند کمک کند. گاهی گرما و تعریق باعث ترشح بیشتر چربی و جذب آلودگی به پوست می‌شود؛   برای درمان درماتیت پسوزیاریس، اگزما و رزاسه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این به کاهش چین و چروک پوست هم کمک کندماسک پوست چرب آنوبیس حاوی خاک رس می‌باشد. خاک رس به پاکسازی، صاف شدن و روشن شدن پوست کمک خواهد کرد. افرادی که مستعد آکنه یا پوست‌های چرب هستند بهترین کیس استفاده از این محصول می باشند

سرم کمپلکس اسید میوه اف کازماتیک Fruit acid

اسید میوه

سرم ضد لک ، روشن کننده و جوانساز اسید میوه 30 درصد اف کازماتیکس ایتالیا

اسیدتراپی از گذشته تا به امروز جز درمان هایی بوده است که برای برطرف کردن انواع مشکلات پوستی به خصوص پوست های چرب استفاده می شود. سرم اسید میوه روشن کننده اف کازماتیکس با ترکیباتی که دارد می تواند تمام لک ها و کک و مک های پوستی را ازبین ببرد و برای پوست خواص سفیدکنندگی به ارمغان بیاورد. ترکیبات این سرم شامل گلایکولیک اسید ،  سالیسیلیک اسید ،  تارتاریک اسید ،  سیتریک اسید ، مالیک اسید ، پانتوتنیک اسید می باشد. همه این ترکیبات علاوه بر خواص روشن کنندگی در لایه برداری ، پاکسازی پوست و برطرف کردن جوش و آکنه فعال نیز نقش دارند. بهتر است بدانید نام دیگر پانتوتنیک اسید که یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده سرم روشن کننده اف کازتیکس است ویتامین B5 می باشد.

ژل کربوکسی رایب اسکین:

کربوکسی

مطلوب برای درمان آکنه، پوست تیره و پوست غیریکنواخت، روشن سازی پوست تیره  که به دلیل رطوبت و سایش پوست ایجاد می شوند. شکل گیری پوست یکنواخت در کمر و بازو و همینطور درمان آکنه در این نواحی.

تحریک کلاژن و الاستین: افزایش تراکم پوست که حالت ارتجاعی آن را بهبود می بخشد- بویژه موثر برای کاهش خطوط چانه و گردن.

کاهش چین و چروک

سنتز پروتئین و متابولیسم را تقویت می کند در حالی که حالت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد.

تحریک گردش خون و دفع کارآمد مواد زائد به ایجاد پوستی شفاف کمک می کند.

کنترل منافذ پوست

تحریک گردش خون و دفع کارآمد مواد زائد به ایجاد پوستی شفاف کمک می کند.

ژل کربوکسی رایب اسکین سطح آبرسانی به پوست افزایش می یابد. پوست بطور چشمگیری جوان می شود، پیری زودرس به تاخیر می افتد. محافظت آنتی اکسیدانی از پوست افزایش می‌یابد. کربوکسی درمانی تجزیه چربی را تحریک می کند که در نتیجه آن مکانیسم لیپولیز وابسته آدنیلات سیکلاز فعال می شود. ضخامت ذخایر چربی کاهش می یابد، غبغب ناپدید می شود و فرد لاغرتر بنظر می‌رسد.

تونر پوست چرب آنوبیس

تونر

این محصول بر پایه آب و الکل است. آب تصفیه شده، ترکیبات ضدالتهاب، ضدباکتری، ضد جوش و آنتی‌اکسیدان جزو ترکیبات اصلی در تونرها هستند. باتوجه‌به اینکه مولکول‌های به‌کاررفته در تونرها بسیار کوچک بوده و فاقد چربی است، در نتیجه قابل‌نفوذ در لایه‌های عمیق پوست هستند. ازاین‌رو کار آب‌رسانی به لایه‌های زیرین پوست به‌خوبی انجام می‌شود. آب‌رسانی سریع و عمیق

وجه اشتراک تونرهای جدید و قدیم، آبرسانی طبیعی و درعین‌حال آرام‌بخشی آن است. باتوجه‌به اینکه پایه اصلی تونر پوست چرب آنوبیس به‌عنوان یکی از هزاران محصول در این زمینه بر پایه آب و الکل است، قدرت نفوذ آن به عمیق‌ترین لایه‌های پوست ممکن است. به همین دلیل باعث عدم تخریب و ازدست‌دادن آب و رطوبت پوست در کمترین حالت ممکن خواهد شد.

خاصیت جمع‌کنندگی منافذ پوست

یکی از دلایل و مشکلات پوست‌های چرب و مختلط، باز بودن منافذ پوست آنها است. این مشکل ممکن است برای افراد با پوست خشک نیز بر اثر عدم رطوبت و آبرسانی ایجاد شود، اما این مشکل برای پوست چرب به دلیل نوع جنس پوست آنها، بیشتر اتفاق می‌افتد. ازاین‌رو استفاده از تونر‌های پوست چرب بسیار مهم و کاربردی خواهد بود. تونر پوست چرب آنوبیس یکی از انواع محصولات مراقبت پوستی است که می‌توانید برای رفع مشکل پوست خود از آن بهره بگیرید.

جلوگیری از ایجاد جوش و کنترل چربی

باتوجه‌به مواد ضدباکتری و لایه‌بردار ملایم که در تولیید تونر‌های پوست چرب از آن استفاده شده، باعث ضدعفونی پوست می‌شود. ضمن اینکه مانع از جمع‌شدن باکتری‌های مولد جوش نیز خواهد شد. علاوه بر این ترکیباتی مانند عصاره درخت چای، سالیسیلیک اسید و… نیز باعث درمان جوش‌های پوستی افراد می‌شود.

از این انتخاب‌ها باشد.

شفافیت و جوان‌سازی پوست

همان‌طور که می‌دانید کلاژن در پوست باعث جوان‌سازی، درمان چروک، جلوگیری از افتادگی پوست، حفظ حالت ارتجاعی و انعطاف پوست می‌شود. بیشترین ماده موجود در کلاژن، آب است. در نتیجه هرچه مقدار آبرسانی به پوست بیشتر باشد، کلاژن بیشتری تولید می‌کند. ازاین‌رو مصرف تونر می‌تواند تا حد بسیاری رطوبت و آب مورد نیاز پوست را تأمین نماید. به همین علت افرادی که به‌صورت مرتب از تونر پوست چرب آنوبیس به‌عنوان یک محصول مراقبت پوستی استفاده می‌کنند، از پوستی شفاف و زنده برخوردار هستند

کرم ضد لک (درمان هوم کر)  whitening مواد تشکیل دهنده:

ضد لک

آربوتین، گیاه انگور خرس (arbutin,bearberry) آربوتین از مشتقات هیدروکینون می باشد که به خاصیت درخشان کنندگی پوست بسیار مورد توجه است.

ماده ای که فعالیت تیروزیناس را ساکن کرده (آنزیمی که در تولید رنگدانه های پوستی توسط ملانین نقش دارد)

ماده ای که جهت سفید شدن پوست، لکه ها و نقاط سیاه در پوست و همچنین Kojic acid dipalitete به عنوان نگهدارنده غذای سلول ها و از بین بردن باکتری ها استفاده می شود.

salicylic acid

کراتولیتیک موجود در آن باعث از بین رفتن سلول های مرده در لایه های شاخی پوست (بیرونی ترین لایه پوست) شده و همچنین باعث کاهشph لایه های فوقانی پوست شده که در نهایت منجر به افزایش آبرسانی و فعالیت کراتولیتیک می شود.

PCA sodium

با افزایش سن میزان جذب رطوبت در پوست کاهش پیدا می کند. این ماده به نرمی و جذب رطوبت در پوست کمک بسیاری می کند.

نوع پوست: پوست هایی که دارای لک هستند پوست های کدر و تیره پوست های مستعد به لک پوست های آسفیکسی پوست های آکنه دار

نتایج:

کرم روشن کننده و محافظت کننده با جذب سریع و دو برابر مقاومت ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب می باشد، همچنین با مسدود کردن آنزیم تیروزیناز از بروز لکه های پوستی جلوگیری می کند.

مرطوب کننده، نرم کننده و احیا کننده پوست می باشد و با کاهش ph در لایه های شاخی پوست موجب آبرسانی در این نواحی شده و دارای محافظت یو وی می باشد.

آمپول مالشی ضد آکنه:

آمپول مالشی ضد آکنه و جوش اسکین دکتر یکی از برترین ویال های مالشی برای رفع آکنه و جوش های سطحی و عمیق پوستی می باشد که کیفیت بسیار بالایی دارند و خصوصا برند اسکین دکتر که تولید شده در مالزی و با فرمولاسیون فرانسوی می باشد دارای بهترین ترکیبات برای پوست و مو می باشد.  آمپول مالشی یا ویال های مالشی دارای تنوع برند بسیار بالایی می باشند اما بی شک برند اسکین دکتر در این زمینه جزوه 5 برند برتر در دنیای محصولات مراقبت از پوست می باشد.

ماسک پودری هیدروژلی:

ماسک صورت

یکی از مزایای ماسک اسطوخودوس توانایی آن در از بین بردن آکنه است.این گیاه خاصیت میکروب کشی دارد و  از آنجایی که آکنه معمولا توسط باکتری ها ایجاد می شوند، این ماسک می تواند نقش مهمی در از بین بردن آکنه داشته باشد.یکی دیگر از خواص اسطوخودوس برای پوست صورت این است که منافذ را می بندد و التهاب پوست را کاهش می دهد.

ماسک پودری هیدروژلی لوندر هرگونه مشکلات پوستی را که شما را آزار می دهد را از بین برده و چهره ای شفاف، بدون لک و آکنه به شما می دهد.

پودر هیدروژلی اسطوخودوس به عنوان یک پاک کننده قوی، میکروب ها و ناخالصی های را از سطح پوست پاک می کند.در عین حال چربی پوست شما را کنترل می کند و می تواند یک مرطوب کننده عالی برای پوست شما باشد.

  • رفع چین و چروک
  • روشن کننده پوست
  • متعادل کننده چربی پوست
  • پاک کننده منافذ باز
  • سفت کننده پوست
  • محافظت از رادیکال های آزاد
  • مرطوب کننده
  • ترمیم کننده پوست       

ماسک پودری هیدروژلی اسید هیالورونیک

هیالورونیک اسید

این ماسک صورت، حاوی ویتامین C و E برای محافظت از پوست برای کمک به بازسازی است و دارای اثر سفید کننده عالی می باشد.

(رنگ پوست کدر، دایره‌های تیره یا لکه‌های پوستی، زمانی که پوست خسته است ایجاد می‌شود.)

استفاده از این ماسک صورت ، کلاژن پوست شما نیز افزایش پیدا می کند و همین موضوع باعث کاهش خطوط و چین و چروک‌های صورت می‌گردد. به طور موثر از آلرژی‌ها یا تحریک‌هایی که به راحتی قرمز می‌شوند مراقبت کنید.

ضد پیری و آنتی اکسیدان. روشن کننده و بهبود تغییر رنگ. بافت یکنواخت و لایه بردار. پاک کننده و سم زدا. تقویت کننده و روشن کننده پوست. پاک کننده، به حداقل رساندن منافذ و متعادل کننده PH پوست

  • برطرف کننده خشکی پوست
  • مرطوب کننده بسیار قوی
  • نرم کننده
  • تغذیه کننده
  • کاهش چین و چروک
  • روشن کننده
  • لیفت و جلوگیری از افتادگی پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • ماسک هیدروژلی تی تری
  • ماسک

فرمولاسیون سبک و ژلی مانند این ماسک از ترکیب روغن درخت چای و سالیسیلیک اسید به ارمغان آمده است. قرار گیری این دو ماده در کنار یکدیگر باعث شده تا این ماسک لایه برداری ملایم به شمار برود که موجب رفع جوش و آکنه و ایجاد پوستی لطیف و نرم برای شما می شود.

از مزیت های این محصول ساختار بافت ژلی و سبک آن است که از عصاره روغن اصیل درخت چای در کوه های کنیا می باشد. این ماسک پوست شما را شفاف تر و سالم تر نگه میدارد. در ضمن به پوست شما کمک میکند تا سموم را دفع کند و جای زخم و جوش را التیام بخشد.

  • بر طرف کننده جوش و آکنه
  • لایه بردار ملایم پوست
  • ایجاد پوستی روشن تر
  • بهبود دهنده بافت پوست
  • تمیز کننده عمقی منافذ پوست صورت
  • تامین کننده رطوبت مورد نیاز پوست
  • کنترل کننده میزان چربی پوست

ماسک چشم حلزون اکلادو Snail lifting eye patch

ماسک دور چشم

این محصول آبرسان و ضد چروک، حاوی ترشحات تصفیه شده حلزون می باشد که تمرکزشان بر روی چروک های دور چشم و گردن می باشد.

ترشحات حلزون و آدونوزین به مرطوب کردن پوست کمک کرده، چین و چروک را به حداقل رسانده و مواد مضر موجود در سطح پوست را از بین می برند.

ماده معدنی ایلیت به زایش مجدد سلول های پوستی کمک کرده و خاصیت روشن کنندگی دارد.

پچ های زیر چشم حلزون اکلادو که حاوی ترشحات حلزون هستند با تاثیر روشن کنندگی ،آبرسانی و لیفتینگ قوی به بهبود مشکلات پوست حساس دور چشم کمک کرده و از بروز مشکلات جدیدتر جلوگیری میکند.

محتویات اصلی ماسک چشم حلزون اکلادو:

ایلیت: زایای سلول های پوستی و تاثیر روشن کنندگی

آلانتویین : مرطوب و آرام کردن پوست

آدونوزین: بهبود حالت ارتجاعی بر روی پوستی که در حال پیر شدن است.

ترشحات تصفیه شده حلزون: بهبود لایه محافظتی پوست که رطوبت را جفظ می کند.

کلاژن ماسک ANUBIS:

کلاژن ماسک

این محصول با حفظ لیپید طبیعی پوست باعث آبرسانی عمقی پوست میشود .

کلاژن موجود در این ماسک توانایی بافت ها را در نگه داشتن آب بالا میبرد و باعث میشود سلول ها هیدراته شوند و در نتیجه اپیدرم نرم و الاستیک باشد .

چین و چروک های سطحی را کم میکند و ساختاری محکم و انعطاف پذیر ایجاد میکند در نتیجه باعث بهبود چروک صورت میشود و ظاهری شاداب را به پوست میدهد .

پیتیدهای کلاژن در این محصول اسید آمینه های ضروری را فراهم میکند که ساختار پیچیده و چارچوب فیبری را بهبود میبخشد و به حفظ ، ترمیم ، استحکام و مقاومت پوست کمک میکند .

این ماده با فعال شدن فیبروبلاست با خاصیت نرم کنندگی ، استحکام بخشی و تشکیل الیاف ، پشتیبانی را تحریک میکند .

کائولین:

یک خاک رس سفید است که سرشار از نمک های معدنی مانند سیلیکون ، آهن، کبالت ، منیزیم، کلسیم، منگنز، مس ، روی، سلنیوم و… که به بهبودی پوست کمک میکند و ناخالصی ها را جذب و پوست را نرم میکند .

نحوه استفاده:

روی پوست تمیز صورت و گردن زده و اجازه دهید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند . سپس به صورت دورانی ماساژ دهید اینکار باعث نفوذ بیشتر میشود و سپس بشورید

سرم مرطوب کننده انوبیس:

سرم

این سرم,

یک محصول حرفه ای مناسب همچنین برای مصرف خانگی مانند مراقبتهای روزانه و شبانه است که باعث تسکین التهاب پوست , تسکین دهنده منافذ پوست می‌شود .در برابر نفوذ خارجی, پوست را محافظت می‌کند .

این سرم پوست را به خوبی مرطوب می کند .به دلیل نفوذ سریع آن به بافتها ,سرم دارای بافتی سبک و بدون چربی است .

خواص ارزشمند این درمان در حضور موادی از جمله روغن درخت چای, تیوکسولون ،الانتوئین ،مخمر ،بابونه و عصاره های نهفته است ۔

روغن درخت چای :

یک ضد عفونی کننده قوی در برابر ویروس ها قارچ ها و باکتری ها هست۔ دارای خاصیت ترمیم ضد درد زخم و ضد التهاب است ۔به دلیل دارا بودن گوگرد کاملاً با التهابات پوستی، آکنه، جوشهای سرسیاه، قرمزی مقابله می‌کند

این ماده به تنظیم قدرت‌های چربی کمک می‌کند۔ مقدار سبوم را بر روی سطح پوست عادی می کند۔ همچنین یک ماده ضد باکتری است۔

الانتوئین :

ماده ای است که پوست را نرم و نرم تر میکند اگر چه خاصیت قابض کمی دارد۔ این فرایند های احیا کننده، پوست را تحریک می کند و ضد التهاب و مرطوب کننده خوبی است ۔

مخمر :سرشار از ویتامین‌های گروہ B است که از فرآیندهای آنتی اکسیدانی پشتیبانی می‌کند. از پوست در برابر التهاب لایه برداری میکرو محافظت می کند.

این عناصر فعال کننده فرایندهای حیاتی در پوست هستند و باعث تقویت تنفس و هیدراتاسیون آن می‌شود.

فایده دوم از فواید فیشیال: جوانسازی و پیشگیری از پیری پوست

امروزه آلودگی و… در زندگی ما باعث می‌شود تا در سن بالا پوست ما به سختی بتواند خودش را بازسازی کند و همینطور با گذشت عمر پوست ما شادابی و طراوت قبلی خود را از دست می‌دهد ولی فیشیال(Facial) و ماساژ پوست صورت باعث می‌شود صورت سلول های جدید را افزایش دهد که سبب کلاژن سازی بیشتر می‌شود در نتیجه ظاهری زیبا و جوان تری را به عمل می‌آورد.

. فایده سوم از فواید فیشیال: کاهش استرس

روی صورت نقاطی وجود دارد که به برخی سیستم های بدن ما مرتبط هستند. با ماساژ دادن این نقاط روی صورت بدن ما واکنش هایی نشان می‌دهد یک فیشیال حرفه‌ای صورت علاوه بر روشن تر کردن پوست شما به عملکرد سایر نقاط بدنتان کمک می‌کند.

بنابراین بهتر است برای این کار به یک درمانگر حرفه‌ای مراجعه کنید.

یکی از فواید فشیال، کاهش استرس

ماساژ

فایده چهارم از فواید فیشیال: افزایش گردش خون

تحقیقات نشان می‌دهد ماساژ دادن هر نقطه از بدن باعث می‌شود سلول های آن قسمت اکسیژن و مواد مغذی بیشتری که خون آن ها را انتقال می‌دهد دریافت کند. در نتیجه پوست ما دارای سلول های سالمتر و مفید تر با جریان خون بیشتر می‌شود.

. فایده پنچم از فواید فیشیال: کمک به سم زدایی پوست

پوست صورت هرروز  به سم زدایی و پاکسازی  نیاز دارد تا از ضایعات و سمومی که روی آن جمع شده پاکسازی شود اگر این کار به خوبی انجام نشود باعث ایجاد جوش های پوستی می‌شود. برای این کار درمانگر و کارشناس از موادی مانند کرم های آنتی اکسیدان، نمک دریا، عصاره های گیاهی و روغن های مختلف برای تمیز کردن و شفاف کردن پوست استفاده می‌کند.

. فایده ششم از فواید فشیال: درمان آکنه و جوش صورت

مهمترین بخش فیشیال پوست، تخلیه جوش های صورت است که درمانگر می‌تواند با استفاده از ابزار تخلیه جوش تمام جوش های سر سیاه و سر سفید را که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شوند و پوست را تیره تر می‌کنند بدون اینکه به پوست آسیبی برساند تخلیه نماید.

همچنین وقتی شما جوشی را تخلیه می‌کنید احتمال به جا ماندن رد آن زیاد است که جای آن ها مقاوم است ولی با این حال فیشال می‌تواند آن را برطرف کند. تحقیقات نشان می‌دهد لایه برداری با سالیسیلسک اسید به کاهش جوش، آکنه و آثار آن کمک می‌کند به همین دلیل اکثر متخصصین زیبایی از سالیسیلیک اسید برای درمان آکنه استفاده می‌کنند.

. فایده هفتم از فواید فیشیال: سفت کردن پوست صورت

با بالا رفتن سن پوست صورت شما به دلیل تولید کمتر کلاژن شل شده و استحکام خود را از دست می‌دهد. اما با فیشیال پوست با استفاده از لایه بردار های شیمیایی، ماسک و انواع روغن ها تولید کلاژن صورت را تحریک می‌کنند که باعث سفت شدن پوست می‌شود.

. فایده هشتم از فواید فشیال: رفع تیرگی دور چشم

دور چشم پوست نازک تر و حساس تری نسبت به بقیه نقاط صورت دارد برای همین باید در مراقبت از آن حساس تر باشیم. گاهی اوقات در زیر چشمان خود شاهد تیرگی و پف هستیم که کارشناس پوست و زیبایی تشخیص می‌دهد که چگونه با پوست رفتار کند و چه نوع کرم هایی به شما پیشنهاد بدهد که دارای عوامل ضد پیری پوست است.

. فایده نهم از فواید فیشیال: لطافت و درخشندگی پوست

فشیال پوست باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود و پوست شما را آبرسانی می‌کند که این باعث نرم شدن و روشن شدن پوست شما می‌شود

عوارض فیشیال صورت

فیشیال بیش اندازه و با مواد نا معتبر می تواند به صورت شما آسیب بزند و عوارضی به همراه داشته باشد، قبل از انچام فیشیال در جلسه مشاوره نسبت به معتبر بودن محصولات ،اطمینان حاصل کنید

مزایای کلی فیشیال صورت

فیشیال صورت از تجمع آلودگی ها در بافت های پوستی جلوگیری می کند

لایه های پوستی که به صورت دوره ای باید از بین بروند، به کمک فیشیال کامل حذف می شوند

فیشیال چربی پوست را کنترل می کند و احتمال بروز آکنه را به حداقل می رساند

به کمک فیشیال شما تمامی نیازهای اصلی پوست خود را برطرف می کنید و در نتیجه پوست شما کلاژن بیشتری تولید خواهد کرد.

تیرگی های سطحی پوست به کمک فیشیال قابل درمان هستند.

فیشیال صورت باعث حفظ خاصیت الاستیک پوست می شود و حتی شما به کمک این روش می توانید تیرگی ها و لکه های صورت خود را از بین ببرید

انجام فیشیال صورت به چه کسانی توصیه می شود؟

ممکن است در ذهتان بپرسید آیا من فرد مناسبی برای انجام فیشیال هستم یا خیر؟! یا چه کسانی باید این کار را انجام دهند؟ افراد میتوانند از سن بیست سالگی به بعد این کار را انجام دهند تا از همان سن های کم پوست شاداب و درخشان داشته باشند. فیشیال میتواند به عنوان یک درمان از روند پیری پوست شما جلوگیری کند و لک و جوش پوستی را از بین ببرد

فیشیال صورت چند وقت یک بار باید انجام شود؟

اگر این کار به صورت منظم در هر ماه انجام شود شما شاهد تغییرات چشمگیری در پوستتان خواهید بود. اما اگر نمیتوانید فیشیال صورت را به طور مداوم انجام دهید میتوانید حداقل6 بار در سال انجام دهید تا اگر جای جوش و لکی دارید قبل از این که عمیق شود از بین برود

در این پروسه پوست به صورت اساسی و عمیق تمیز می شود و ممکن است به نبرد با برخی مشکلات پوستی مانند آکنه خفیف یا خشکی کمک کند. این روش ها صورت را درخشان و براق می کند. یکی از مزایای خوب این روش در این است که علاوه بر روشن نمودن پوست؛ باعث ماساژ نمودن و کلاژن سازی سلول های پوست می شود.

اگر خواهان رسیدن به پوستی زیبا و شاداب هستید بهتر است که این درمان را در چند جلسه انجام دهید.

مراقبت های قبل و بعد از فیشیال

شما قبل از انجام فیشیال باید برخی از مراقبت های لازم را رعایت کنید، تحت چنین شرایطی شما می توانید نتایج مطلوبی را دریافت کنید:

قبل از فیشیال حتما به مقدار کافی آب بنوشید، تا پوست شما میزان رطوبت بیشتری داشته باشد

حتما میکاپ خود را به کمک یک شوینده مناسب پاک کرده و سپس به کلینیک مراجعه کنید

در صورتی که به مواد خاصی پوست شما حساسیت دارد، از قبل اطلاع دهید،.

اصلاح صورت قبل از فیشیال را به هیچ عنوان فراموش نکنید، تحت چنین شرایطی شما به راحتی می توانید از تمامی مزیت های این روش بهره مند شوید، به هیچ عنوان پس از فیشیال اقدام به اصلاح صورت خود نکنید، چون پوست صورت شما در ساعات اولیه حساس و متورم می باشد.

توصیه هایی برای بعد از انجام فیشیال پوست

بعد از فیشیال اصلا پوستتان را دستکاری نکنید و جوش های صورتتان را نکنید زیرا صورتتان زخم خواهد شد.

بعد از انجام پاکسازی و فیشیال پوست تا ۴۸ ساعت به هیچ عنوان آرایش نکنید و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان مدتی  استراحت کند.

سعی کنید یک یا دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند. زیرا این امر میتواند برای پوست شما که حساس شده مضر باشد.

تا دو هفته از لایه بردار استفاده نکنید زیرا لایه برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن خواهد شد.

تا چند روز بعد از انجام فیشیال در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید و سعی کنید حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

تا یک هفته بعد از فیشیال صورتتان را بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.

هنگام شست و شو دقت کنید و این کار را با ملایمت انجام دهید زیرا پوست شما به شدت حساس شده است.

پس از فیشیال صورت پوست خود را ماساژ ندهید.

کربن تراپی شهرکرد

آیا فیشیال پوست چین وچروک را رفع می کند؟

اگر پوست شما هنوز دچار چین و چروک نشده میتوانید با انجام فیشیال صورت از پیری پوستتان جلوگیری کنید اما اگر پوست شما در حال حاضر چین و چروک دارد میتوانید از روش هایی مانند میکرونیدلینگ و مزوتراپی استفاده کنید…

هزینه فیشیال صورت چقدر است؟

قیمت فیشیال می تواند در کلینیک های مختلف متفاوت باشد، چون موادی که برای انجام پاکسازی استفاده می کنند از نظر نوع و کیفیت متفاوت است و نوع فیشیال و مراحل هم می تواند در هزینه فیشیال تاثیر بگذارد در یک نگاه کلی ،هزینه فیشیال صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد. در زیر به تعدادی از این عوامل اشاره میکنیم:

دستمزد پزشک

مرکزی که در آن فشیال صورت را انجام می دهید.

نوع فیشیالی که انجام میدهید.

کیفیت موادی که پزشک برای درمان استفاده می کند…

فیشیال برای چه نوع پوستی مناسب است؟

همانطور که گفتیم، فیشیال یک روش مراقبت از پوست است که برای انواع مختلف پوست مناسب است. با این حال، مهمترین نکته این است که نوع پوست شما را بشناسید تا بتوانید بهترین روش فیشیال را برای خود انتخاب کنید. در زیر انواع پوست شرح داده شده است:

 پوست چرب: اگر پوست شما چرب است و متمایل به چربی و درخشش زیاد است، فیشیال‌های تمیز کننده، تنظیم کننده چربی و کاهش دهنده ظاهر منافذ باز مناسب هستند.

پوست خشک: اگر پوست شما خشک است و به ترک خوردن معرض است، فیشیال‌های مرطوب کننده، تغذیه‌دهنده و آرامش‌بخش مناسب هستند.

پوست حساس: اگر پوست شما حساس است و به سرعت به عوامل محرک پاسخ می‌دهد، فیشیال‌های آرامش‌بخش، مرطوب کننده و ملایم برای حفظ تعادل پوست مناسب هستند.

پوست مختلط: اگر پوست شما یک ترکیب از مناطق چرب و خشک است، فیشیال‌های ترازکننده، مرطوب کننده و تمیز کننده با دقت متوازن برای پوست مناسب هستند.

پوست آکنه‌ای: اگر پوست شما مشکل آکنه دارد، فیشیال‌های تمیز کننده، ضد باکتری، کنترل کننده چربی و تسکین‌دهنده می‌توانند مفید باشند..

 چکیده کلام

پزشک پوست در فشیال صورت بعد از تمیز کردن و بخور دادن صورت، اقدام به لایه برداری پوست صورت می نماید تا بافت ها و سلول های مرده پوست احیا شود، این روش مناسب افرادی است که در معرض مواد شیمیایی و اسیدی هستند و بهتر است که هر چند وقت یکبار پوست صورتشان را لایه برداری نمایند تا به اعماق پوست اکسیژن مورد نیاز برسد.

همان طور که در این مطلب گفتیم، خدمات فیشیال بسیار متنوع و جامع هستند و شما در این روش می توانید از خدماتی گوناگون و کلی بهره مند شوید، خدمات فیشیال مکمل یکدیگر هستند و همگی باید اجرا شوند، در غیر این صورت نتایج لازم را قطعا شما دریافت نخواهید کرد..

اصلاح صورت قبل از فیشیال: شما برای اصلاح موهای زائد صورت خود باید حتما ۲۴ ساعت قبل اقدام کنید، چون در غیر این صورت فولیکول های مو تحریک می شوند و حین فیشیال پوست با حساسیت مواجه می شوید، برای حذف موهای زائد قبل از فیشیال بهتر است، به جای اپیلاسیون از تیغ های یکبار مصرف کمک بگیرید، اما حتما توجه داشته باشید، که پوست خود را زخم نکنید.

اصلاح صورت قبل از فیشیال باعث می شود، منافذ پوستی در جلسه فیشیال به طور کامل از هرگونه آلودگی پاک شوند.

درمان لک صورت

 طرز کار با دستگاه جدید هیدرودرمی:

هیدرودرمی چیست؟

امروزه به جرات میتوان روش هیدرودرمی را یکی از بهترین  و موثرترین روش های پاکسازی پوست دانست که بدون ایجاد هیچگونه احساس درد و سوزشی قادر به بهبود وضعیت پوستی شما می باشد. جالب است بدانید هیدرودرمی نام یک نوع برند است که محصولات پوستی مختلف را تولید میکند، از این رو این فرآیند آبرسانی را با نام هیدرودمی میشناسند. در واقع هیدرودرمی با از بین بردن لایه های مرده سطح پوست به جوانسازی و رفع مشکلات پوستی کمک میکند.

به همین دلیل میتوان گفت با انجام هیدرودمی در واقع یک تیر و چند نشان زده اید. یکی از مزیت های این روش نسبت به سایر روش های مورد استفاده در زیبایی و جوانسازی عدم نیاز به هیچگونه مواد شیمیایی می باشد. در واقع هیدرودرمی با روش های کاملا طبیعی اقدام به جوانسازی و آبرسانی به پوست میکند. آبرسانی و جوانسازی پوست در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام میگیرد.همچنین هیدرودرمی قابلیت ترکیب با سایر روش های درمانی مانند نور درمانی و لایه برداری های شیمیایی را نیز دارد.

هیدرودرمی چگونه با عوامل آسیب رسان به پوست مقابله میکند؟

هیدرودرمی امروزه با نام های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که از جمله آن میتوان به هیدارته کردن صورت، میکرودرم آبریژن مرطوب، فیوژن صورت، میکرودرم آبریژن آب و … اشاره کرد. این روش از طریق آبرسانی پوست به درمان مشکلات و یا جلوگیری از بروز مشکلات مختلف کمک میکند.

استفاده از سرم های مخصوص و مواد تقویتی با توجه به نوع پوست شما که معمولا باید توسط پزشک متخصص انتخاب گردد با کمک این دستگاه جذب لایه های عمیق پوستی شده و در نتیجه به درمان مشکلات پوستی کمک میکند. درمان انواع جوش و آکنه، تنظیم چربی پوست، پاکسازی پوست، هیدراته کردن و لیفت صورت از مزیت های دستگاه هیدرودرمی است.

دستگاه هیدرودمی و تاثیرات آن بر روی پوست

دستگاه هیدرودرمی یکی از تکنولوژی‌های پوستی است که برای بهبود و بهسازی پوست مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه یکی از روش‌های ترکیبی است که از مکانیکال اگزفولیشیت و هیدرافاسیون برای بهبود بافت پوست استفاده می‌کند. در ادامه، اثرات دستگاه هیدرودرمی بر روی پوست را بررسی خواهیم کرد:

پاکسازی عمیق پوست: دستگاه هیدرودرمی به کمک تکنولوژی مکانیکال اگزفولیشیت، لایه‌های باز پوست را تمیز کرده و سلول‌های مرده و زنده‌ی آسیب‌دیده را حذف می‌کند.

افزایش تراکم کلاژن: این دستگاه می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های هیدرافاسیون و افزایش ترمیم پوست به تولید کلاژن و الاستین کمک کند، که موجب تقویت و لطافت پوست می‌شود.

تسریع در بازسازی پوست: با تحریک تولید سلول‌های جدید پوست، هیدرودرمی می‌تواند به بازسازی سریع‌تر پوست کمک کند.

تسکین التهاب و قرمزی: این دستگاه می‌تواند به کاهش التهابات پوستی و کاهش قرمزی مرتبط با مشکلات پوستی کمک کند.

حذف لایه‌های اضافی چربی: با انجام هیدرودرمی، این دستگاه می‌تواند به حذف لایه‌های اضافی چربی و بافت‌های چربی پوست کمک کند.

افزایش جذب مواد مرطوب‌کننده: پس از استفاده از دستگاه هیدرودرمی، پوست به طور معمول حاوی مواد مرطوب‌کننده می‌شود و قابلیت جذب آب افزایش می‌یابد.

تسهیل در نفوذ مواد مؤثر به پوست: از طریق تخلیه و تمیزی عمقی پوست، دستگاه هیدرودرمی می‌تواند فرآیند نفوذ مواد مؤثر به پوست را تسهیل کند.

دلایل محبوبیت دستگاه هیدرودرمی

استفاده از هیدرودرمی مزیت های بیشمای را برای پوست به همراه دارد علاوه بر آن، این فرآیند غیرتهاجمی بوده و برای انواع پوست مناسب است. در ادامه تعدادی از مزیت های این روش درمانی را بیان میکنیم:

هیدرودرمی برای تمامی افراد در هر سنی و با هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد.

هیدرودرمی منجر به افزایش جریان گردش خون در پوست میشود.

هیدرودرمی به از بین آلودگی های پوستی کمک میکند.

استفاده از دستگاه هیدرودرمی منجر به کاهش چین و چروک های پوستی می شود.

استفاده از دستگاه هیدرودرمی احساس دردی ایجاد نمیکند.

دستگاه هیدرودرم یک دستگاه قابل حمل است که شامل یک سری از نوک‌ های میکروسکوپی است که به پوست می‌ رسند و از طریق جریان آب و محلول‌ های خاص، لایه برداری لطیفی روی پوست انجام می‌ دهند.

دستگاه هیدرودرمی پوست ناخالصی‌ ها، سلول‌ های مرده و سایر آلودگی‌ ها را از روی پوست تمیز می کند. هیدرودرمی پوست باعث بهبود ظاهر پوست می شود و می‌ تواند درمانی موثر برای مشکلاتی مانند جوانسازی پوست، کاهش چین و چروک، کاهش ظاهر جای جوش‌ ها و لک‌ های پوستی، تسکین پوست حساس و مرطوب کردن پوست خشک باشد.

به طور کلی، پاکسازی صورت با دستگاه هیدرودرم  یک روش غیرتهاجمی برای بهبود پوست است که باعث بهبود بافت پوست و افزایش ترمیم و تجدیدسازی آن می شود

دستگاه هیدرودرمی همراه با ماسک حرارتی، دستگاهی است .که با تزریق مواد مغذی و آبرسانی به پوست مشکلات پوستی از جمله چین و چروک ها، لکه های پوستی و خشکی و التهابات را از بین می برد.آفتاب سوختگی، تغذیه نادرست و استفاده از برخی داروها باعث ایجاد تیرگی ها و لکه های پوستی می شوند.استفاده از دستگاه نئو هیدرودرمی دیجیتالی ، برای کاهش این مشکلات بسیار مناسب می باشد.

هیدرودرمی یک روش غیر تهاجمی و طبیعی است که با سرعت بسیار زیادی بافت‌های پوستی را بهبود می بخشد.دستگاه دیجیتالی هیدوردرمی، موجب آبرسانی پوست و به دنبال آن سبب کاهش چین و چروک ها، جوانسازی، پاکسازی، روشن نمودن پوست و همچنین بهبود ظاهر افراد می گردد.دستگاه نئو هیدرودرمی دیجیتالی با ماسک حرارتی، دارای چهار عملکرد اختصاصی و هشت پروب جانبی است .

عملکرد و کاربرد های دستگاه نئو هیدرودرمی با ماسک حرارتی :

هیدرودرمی: تزریق مواد مغزی و آبرسان به پوست درمان موثر جهت پوستهای خشک و هیدراته

اکسیژن موجود در خون یکی از مواد مغذی بسیاری است که به استحکام و درخشندگی پوست صورت کمک میکند و شادابی پوست را به آن باز میگرداند. هیدرودرمی علاوه بر بهبود جریان گردش خون و رساندن اکسیژن مورد نیاز به پوست منجر میگردد که مواد مغذی مانند فاکتورهای ضد پیری وارد پوست شوند و روند پیری و ایجاد چروک های پوستی را به تعویق بیندازد

دزن: پاکسازی عمیق پوست جهت پوست های چرب و مستعد جوش با منافذ باز ممانعت از ایجاد جوش

یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن آلودگی های روی پوست، هیدرودرمی می باشد. همانطور که میدانید یکی از دلایل کدر شدن پوست جذب آلودگی های پوستی توسط لایه های عمیق پوستی می باشد. از این رو برای داشتن پوستی شفاف و درخشان باید با کمک دستگاه هیدرودرمی نسبت به از بین بردن این آلودگی ها اقدام کنید.

هایفرکانسی:

 پروپ IR : جهت انتقال مواد به درون پوست ( انتقال واحدهای سازنده کلاژن در لیفتینگ پوست )

استفاده از دستگاه هیدرودرمی منجر به کاهش چین و چروک های پوستی می شود.

یکی از مزیت های اصلی دستگاه هیدرودرمی سفت تر کردن پوست می باشد. سفت کردن پوست منجر میگردد تا ۵۰ درصد از چین و چروک های پوستی از بین برود و درمان شود

پروپ uv : جهت ضدعفونی و تسکین پوست

پروپ جوش : جهت ضدعفونی کردن و برطرف کردن جوش و آکنه

پروپ شانه ای : جهت ضدعفونی کردن سر

 ماسک حرارتی: جهت افزایش جریان خون رسانی زیر پوستی و باز کردن منافذ و جذب موثر مواد مغذی ماسک ها استفاده می شود.

دستگاه هیدرودرمی چندکاره

دستگاه هیدرودرمی چندکاره که بعنوان نوعی دستگاه هیدرودرمی جدید به شمار می رود، به عنوان یک تکنولوژی پیشرفته در حوزه زیبایی پوست، برخی مزایا و فواید زیر را داراست:

تمیز کردن عمقی پوست: هیدرودرمی قابلیت برداشتن لایه‌ های مرده پوست و آلودگی‌ ها را از عمق پوست دارد. این فرایند باعث بهبود جوانسازی و روشن‌ تر شدن پوست می‌ شود.

افزایش تولید کلاژن: با استفاده از هیدرودرمی، می‌ توانید فعالیت تولید کلاژن در پوست را افزایش دهید. این باعث بهبود ترمیم و تقویت پوست می‌ شود و خطوط ریز و چین و چروک‌ های صورت را کاهش می‌ دهد.

آبرسانی پوست: این دستگاه با استفاده از آب و مواد مرطوب کننده، پوست را مرطوب و آبرسانی می‌ کند. این امر می‌ تواند باعث بهبود الاستیسیته و نرمی پوست شود.

کاهش افتادگی و تورم پوست: هیدرودرمی می‌ تواند بهبود ظاهر علائم افتادگی و تورم پوست را داشته باشد. با تحریک جریان خون و ماساژ لطیف، می‌ توانید پوست خود را شاداب و برجسته کنید.

کاهش لکه‌ های تیره: این دستگاه می‌ تواند بهبود لکه‌ های تیره و علائم سن بالغی را ایجاد کند. با ترکیب مراحل تمیز کردن و مکانیکی درمابریزی، رنگ پوست روشن‌ تر خواهد شد.

توجه داشته باشید که نتایج و مزایای دستگاه میکرودرم و هیدرودرم ممکن است بسته به نوع پوست و وضعیت آن متفاوت باشد.

دستگاه هیدروفشیال امروزه با به کار گیری از جدیدترین متود های علمی پیشرفته برای جوانسازی و پاکسازی پوست بدون دخالت امواج  لیزر تولید شده است که همین امر باعث شده افراد بیشتری از دستگاه هیدروفشیال استفاده کنند چون دارای هیچ نوع عوارض خاصی نیست از جمله مزایای دستگاه هیدروفشیال میتوان از پاکسازی پوست،لایه برداری،استخراج چربی پوست،آبرسانی،و محافظت آنتی اکسیدانی نام برد.

دستگاه هیدروفشیال کاملاً روش سنتی را تغییر داد ، یعنی تمیز کردن صورت با  دست و مهارت‌های شخصی

تکنولوژی به روز و فناوری منحصر به فرد هیدروفشیال باعث می‌شود تا شما یکی از بهترین و موثرترین روتین‌های فیشیال روز دنیا و احساس آرامش بعد از پایان درمان را تجربه کنید.

همچنین امکانات فراوان این دستگاه شرایطی را فراهم کرده تا پروسه درمان متناسب با هر نوع پوست و و عوارض پوستی منعطف باشد. فناوری میکرودرم، جوانسازی و احیای پوست را به کمک روشی کاملا غیر تهاجمی میسر می‌سازد و با ترکیب سرم‌های مغذی پوستی لطیف، شفاف، درخشان و مرطوب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مزایای این روش به شرح زیر است:

پوستی شفاف و درخشان عاری از هرگونه آلاینده و چربی

کاهش خطوط، کشیدگی و نازک شدن پوست

از بین بردن سلول‌های مرده به کمک ترکیب امواج رادیویی و مکش

بهبود عملکرد لنف که باعث سلامت و زیبایی می‌شود

پیشگیری و درمان آکنه های  ناحیه صورت

معرفی هندپیس های دستگاه هیدروفشیال

  • هندپیس اول دستگاه هندپیس یونیزه کننده نام دارد

با استفاده از اکسیژن تحت فشار و آب شدید ، قطره های کوچک آب را از طریق هندپیس اسپری میکند تا بر روی پوست اثر بگذارد. این عملیات دستگاه می تواند از طریق اپیدرم تا لایه درم به مواد مغذی به منافذ و شکاف های پوست نفوذ کند ، سپس باعث تولد مجدد سلول ها شود ، به سرعت و به طور مستقیم ماده مغذی غنی برای پوست را تأمین کند. به طور همزمان می تواند آلودگی های عمیق در اپیدرم را پاک کند. اکسیژن تحت فشار شدید و مایع مغذی می تواند باعث تحریک مجدد بافت اپیدرم شود ، سلول ها را متابولیسم کند. بنابراین برای بهبود پوست تیره ، زرد ، از بین بردن چین و چروک پوست ، جوان سازی پوست و غیره تأثیر خوبی دارد.

  • هندپیس دوم هندپیس میکرودرم میباشد.
  • میکرودرم ابریژن از طریق مکش تمام جوش های سر سیاه و چربی‌ها را پاکسازی میکند اما دستگاه هیدروفشیال بااستفاده از آب و بسیار نرم و ملایم این عمل پاکسازی را انجام میدهد پس از پاکسازی ،مواد مغدی که برای پوست مفید هست را به صورت میزنیم ،بعد از این پاکسازی قدرت جذب پوست شما افزایش میابد به طوری که سلول های مولکول آب می توانند به سرعت در درم نفوذ کنند. بنابراین برای دستیابی به اثر جوان سازی و سفید شدن پوست ، چهره ای شاداب به شما می بخشد

این دستگاه می تواند این عوارض را درمان کند: جوش های سرسیاه ، لکه های پوستی ، چربی هایی که در عمق پوست قرار گرفتند ، از بین بردن پوست دهیدراته ، رفع چین و چروک پیشانی ، آبرسانی پوست ، رفع لایه های مرده پوست که خشن هستند ، رفع کدری پوست ، جلوگیری از افتادگی و شل شدگی ، سفید کننده پوست

  • هندپیس سوم هندپیس آراف نام دارد

دستگاه هیدروفشیال دارای اثر آرام بخش ، تسکین دهنده ،از بین بردن منافذ پوست ،و تورم های پوستی را با استفاده از هندپیس ار اف که امواج سینوسیی خاصیت متابولیسم دارد رفع میکند و این امواج باعث بیدار شدن سلول های پوستی و تکثیر آنها میشود. هندپیس گرمایشی دستگاه هیدروفشیال با استفاده از امواج و حرارتی که صادر میکند باعث چرخشش مولکول‌ها در عمق پوست میشود که همین امر باعث کلاژن سازی پوست میشود بخصوص برای نواحی دور چشم جهت رفع تیرگی و چین و چروک ها دور چشم مناسب است.

  • هندپیس چهارم هندپیس اسکین اسکرابر است

دستگاه اسکرابر اولتراسونیک پوست محبوب ترین مورد بین متخصصان  مراقبت از پوست ،در بین چندین ابزار است. این ابزار، لرزش را با 24000 بار در ثانیه به لرزش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد. اثر نفوذ اولتراسونیک باعث ماساژ پوست و همچنین تمیز کردن آن میشود.این هندپیس  برای تمیز کردن پوست از بین بردن لایه های ناهم سطح پوست ، جوش سر سیاه استفاده میشود ازدیگر مزایای این هندپیس ،از بین بردن پوست مرده و سفید شدن پوست میتوان نام برد. از کارایی دیگر این هندپیس میتوان گفت امواج به عمق پوست نفود میکنند و باعث گردش خون و تجدید پوست میشوند.  واین امواج وارد بافتهای اپیدرم میشود.

  • هندپیس پنجم هندپیس اولتراسونیک است

با توجه به نوع پوست هر شخص ،و با استفاده از کوکتل‌های جوانساز و مواد مصرفی دیگر مناسب پوست هر شخص  ، از پروب التراسونیک استفاده می شود و  اجازهمیدهد کاملا مواد جذب  پوست شوند ، تا بتوانید پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.هندپیس اولتراسونیک را فعال میشود  ، موقعیت گرمایش بافت را تنظیم میشود ، منافذ را بازشده تا انقباض کلاژن زیر پوستی  ایجاد شود و تنش ایجاد کند ، چین و چروک ها را برطرف شده  ، کلاژن جدید تولید میکند و ،در مراحل بعدی پوست جمع و جورتر می شود.

کنترل میکرو جریان BIO ، افزایش نفوذپذیری سلول ، کمک به بدن در جذب بهتر مواد مغذی و آب ، اکسیژن رسانی به پوست. سطح سنتز کلاژن را افزایش می دهد ، چین و چروک ها را کاهش می دهد ، به طوری که پوست نرم ، انعطاف پذیر و براق تر می شود.با استفاده از این هندپیس میزان جذب مواد مغذی پوست را بشدت افزایش بدهید زیرا پوست شما قدرت جذب عالی خواهد داشت.

  • هندپیس ششم هندپیس چکش خنک کننده است 

چکش سرد: منافذ پوست را کوچک می کند ، پوست را سفت می کند ، چین و چروک ها را برطرف می کند ، باعث افزایش هیپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و سیاهی و کیسه های زیر چشم را محو می کند.

دستگیره ترمیم یخ می تواند پوست را یخ کند که همین امر باعث میشود  ، منافذ پوست کوچک شود  ، انرژی یخ می تواند از لایه  اپیدرم به پوست عمیق پوست نفوذ کند ، بلافاصله باعث انقباض شدید منافذ پوست می شود ، بنابراین لایه ای از ماسک انجماد طبیعی در سطح پوست ایجاد میکند که همین امر باعث شادابی پوست میشود.

  • ماسک LED هفت رنگ (فوتون درمانی) 

بایو-لایت تراپی (فوتون درمانی)، نوری است که از طریق ال ای دی (LED) بر روی سلول‌های پوست ساطع می‌شود تا روند طبیعی احیای آن را مجدد آغاز کند.

فوتون درمانی، بازسازی و التیام طبیعی سلول‌ها را تشویق می‌کند که بر اثر این امر می‌توان آسیب های ناشی از نور خورشید، تاثیرات محیطی، پیری طبیعی و سایر عوامل خارجی را به طور ایمن و بدون درد درمان کرد.

مطالعات مختلف در سرتاسر جهان نشان می‌دهد که درمان با بایو لایت باعث افزایش گردش خون نیز می‌شود.

آیا هیدروفیشیال همراه با درد یا عوارض جانبی است؟

این درمان به هیچ‌وجه دردناک نبوده و تنها باعث ایجاد حرارتی آرامش‌بخش بر روی پوست خواهد شد. پس از اکسیژن رسانی صورت، می‌توانید بلافاصله سبک زندگی عادی خود را از سر بگیرید چراکه این روش مانند سایر درمان‌های تهاجمی پوست، دردناک نیست و هیچ‌گونه خارش، سوزش یا عوارضی ایجاد نمی‌کند.

پاکساز تخصص پوست
‫0/5 ‫(0 نظر)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *